18.1.09

"Une-Mati udujutud" hakkavad lõppema

No ei oska ette ennustada, milline raamat läheb ja milline mitte. "Une-Mati udujuttusid" on riiulil veel paar sületäit, siis on minu ladu tühi. Hulgifirmades ei ole ka enam midagi kiita. Kordustrükki jällegi ei riski teha - tuleb uus raamat ja tähelepanu suundub sinna. Sama lugu pidi Aidi Vallikul "Pintsu ja Tutsikuga" olema. Vägisi kisub laulma, et "Ei me ette tea, mis elu meil tuua võib..."
Paistab, et majanduslangus lugemist väga ei sega. See on igatahes südantsoojendav nähtus. Tervitused siitpoolt kõigile lugejatele! Kui nii edasi läheb, ei jäta ma kirjutamist ajutiselt katki, nagu vahepeal plaanis oli.

4 kommentaari:

ilves@metsas.ee ütles ...

ma olen sellistel puhkudel mõelnud, et kas pehmekaaneline kordustrükk oleks hea mõte. ei olegi välja mõelnud.

ilves@metsas.ee ütles ...

samas mul tekkis ükskord selline jama pehmekaanelise raamatuga. mõtlesin siis uue trüki kõvade kaantega teha, aga ei viitsinud.

merlen ütles ...

Oh, ehk veel on miskit. Mul on terve nimekiri inimestest, kellele seda kinkida on plaanis. =)
Hea raamat, hea raamat!

Heiki Vilep ütles ...

Kallid lugejad, te võite otse minult ka osta, mul veel paari paki jagu on (40 tk). Hind ainult 80, koos postitamisega 97. Poes on vist päris mitu krooni üle saja. Kirjutage, kui soovite: vilep@vilep.com