5.10.07

Valmistun juba jõuludeks

Naljakas jõulumees
(enam-vähem saab laulda "Aisakella" viisi peal)

Jälle aasta otsa saab
jälle valged mets ja maa
toome tuppa kuusepuu
kätte jõudnud jõulukuu
Õpib salmi väike mees
raamat uhkelt lahti ees
kuni kostab bassihääl
kes küll olla võib see sääl

Kop-kop-kop, kop-kop-kop, ukse lahti teen
lävel seisab jõulutaat - tal on valge habe ees
hop-hop-hop, hop-hop-hop - hüppab süda sees
kas mu kaunis jõulusalm ikka meeles on mul veel

Võtab istet jõulumees
kõht on väärikas tal ees
küsib salmi kõigi käest
naerab rõõmsalt kõigest väest
Issi tantsib, plaksutab,
emme ringi kepsutab
lapsed laulu laulavad
igaüks siis paki saab

Kop-kop-kop ...

ja kui lahkub jõulumees
habe viltu on tal ees
kõnnib trepist alla ta
lehvitame talle ka
sammud naabermajja seab
seal ta käima ka ju peab
ainult aru ma ei saa
miks nii tühja kotiga

Kop-kop-kop ...

1 kommentaar:

osaline ütles ...

Minu ema näärimeest ei näinud
kui ma olin laps. Tean täpipealt!
Ikka oli lauda poole läinud
uksest, taat kui sisse astus sealt.

Emale eks kinke jäeti kah ju.
Näiteks memme tehtud käpikud.
Aga pole siiamaani kahju-
tunne minust päris möödunud,

et ei saanud näärimehe pai ta,
nägemata jäi mu ärevus.
Ikka laudast hilja tuppa sai ta,
punapalit puhtas lüpsikus.

Nakatasid! :D